Den 17 - Den vážení

6. prosince 2016 v 13:13 | V. |  Prosinec
Musela jsem se vrátit k pití koly. Sice nemůžu večer usnout a pak spím do deseti, jedenácti dopoledne, ale co? Stejně se mi nejlépe učí večer, tak si ráno pospím. Čaje jsou báječné, chutnají mi a nemám po nich takový hlad, i když včera se to neosvědčilo.

Za minulý týden jsem zhubla jen 0,3 kg, to je docela zklamání. Včera ani dnes jsem nešla pořádně na záchod, takže mě to tolik netrápí. Taky jsem už dva týdny nebyla na tréninku. Minulý týden jsem byla tak unavená, že jsem přišla odpoledne ze školy a na dvě hodiny jsem usnula. Nemělo cenu, abych šla tancovat. Včerejší trénink jsem taky musela vynechat, protože jsem měla mimořádnou přednášku. Dnes ale tancovat půjdu, moc se na to těším.

Pohyb je velmi důležitý. Jednak je zdravý, jednak se při něm do těla uvolňují endorfiny, takže je člověk pak šťastný a jednak se při něm spaluje energie. Zatím chodím cvičit dvakrát týdně, ale to se změní. Za měsíc mi začnou hodiny pilates, také dvakrát týdně a uvažuji, že si od příštího roku přiberu ještě nějaký další taneční kurz, třeba břišní tanec. Upřímně, cvičit sama doma nebo ve fitku je hrozná nuda.


Hlad je všude. Cola je momentálně moje záchrana před křečemi z hladu. Je příšerné držet dietu, ale jestliže chci uspět, nezbývá mi nic jiného, než se přemoct a vytrpět to. Bude to ještě dlouhá a těžká cesta, ale nesmím se vzdát. Když to dokázaly ony, proč bych nemohla i já?




Za tu dobu, co držím dietu, jsem přišla na pár pravidel, která se při úspěšné dietě musí dodržovat:
Pravidlo č. 1: Plánování. Plánovat si co a kdy jíst, je klíčové. I když mám hlad, nevlítnu do lednice a nesním první věc, která mi přijde pod ruku, to pak jde celá dieta do háje.

Pravidlo č. 2: Nechoď nakupovat hladová. Dnes jsem šla do supermarketu po ranní přednášce, bylo cca deset dopoledne a to už jsem měla docela hlad, protože jsem snídala v půl sedmé ráno. Jak jsem procházela kolem pečiva, musela jsem vynaložit obrovské úsilí, abych se nevrhla na čokoládové donuty, koblihy a párky v těstíčku.

Pravidlo č. 3: Pitný režim. Voda je nudná, je dobrá jen na zapíjení jídla, ale ošidit žaludek se s ní nedá. To chce něco, co má chuť. Já mám vyzkoušený čaj a colu bez cukru.

Pravidlo č. 4: Nízkokalorické potraviny: Opravdu nevidím rozdíl v chuti mezi 30% a 45% eidamem. Nevidím chuťový rozdíl mezi mozzarellou a light mozzarellou, mezi 3,5% a 10% jogurtem, mezi plnotučným a nízkotučným mlékem. Kdyby vyráběli čokoládu s nízkým obsahem tuku a cukru, která by chutnala stějně jako ta obyčejná, nemusela bych se jí vzdát.

Pravidlo č. 5: Motivace: Nikdy nezapomínej, proč to všechno děláš. Čím silnjěší motivace, tím lepší. Mně nadává otec, za to jak vypadám, přítel si myslel, že jsem tlustá, nedopnu svoje oblíbené kalhoty. A pak tady jsou ty fitness girls, které vypadají božsky i nahé, to chci taky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama